Livet leker... och springer iväg.

Livet leker... Jag har snart avvärkat mitt förta plugg år, bara 2 veckor kvar nu. Fotbollsäsongen har börjat lysande med 2 STABILA segrar. Penny växer och gror och blir bara större, sötare och duktigare för var dag, talet utvecklar sig varje dag, och stortjejen har varit helt blöjfri nu i nästan två månader även nattetid, kan inte fatta att hon snart fyller 2 år. Låg ju just på BB och krystade ut den där älskade lilla tjejen....



Ser verkligen fram emot torsdag då jag och Penny, Malin, Kaisa och Holly ska och hälsa på och gratta Vera på dagen. Blir super kul att få träffas, är så sällan!!! Sen på aftonen så ska svärmor bjuda på grillat, både vår familj och Robins syster med familj.... blir riktigt nice!  Kan lova att Penny kommer älska tordagen också... först leka med Tindra och sen med Colin och Ebba... kan det bli bättre?! :)



Har ganska nyss kommit hem från fotbollsträning... känner mig lat och hungrig, så jag tror det blir att ropa in Robin som krattar och ta ett avslappnande bubbelbad, sen popcorne och en bra rulle... mmm det låter bra, får bli :-D




Kommentarer
Postat av: Emma

Hon är ju bara för söt eran lilla docka!! Och vad duktig som är blöjfri!!! :-) Det är så himla skönt då dom är det. Dock så är inte Alicia blöjfri nattetid än, men dagtid har hon snart varit ett år. Underbart!

2010-05-11 @ 22:11:27
URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0