1 dag kvar...

Sååå skönt! I morgon så är det skolavslutning, vi börjar kl 10 då vi har avslutningen i cirkelsalen, sen blir vi bjudna på GO lunch... sen så kvällen blir vi bjudna på middag och fest! Blir nog en riktigt bra dag imorn :)

Var ju på BVC igår och vägde och mätte lillan... hon var nästan 91 cm lång och vägde ganska precis 13 kg. Stor tjejen.
Var ju rätt så länge sedan nu vi var där nu och då tog vi andra srutan (svininfluensan)... Nu började hon direkt att gråta, höll för armen och sa gång på gång...mamma ingen spruta! ingen spruta! Gick snabbt om när hon förstod att det inte var det hon skulle göra... stället gick hon ut och lekte direkt vi var klara... hon vägrade bokstavligen att fara... hon tog pekfingret och pekade mot mig samtidigt som hon skrek: Dumma mamma, hej då! HEEJ DÅ!

UNGE!!! Dumma mamma??? va?  Tur hon är söt :)




Nu ska jag ligga och slappa lite framför tv:n... Robin jobbar hela kvällen idag... hade varit trevligt om han var hemma och gjorde mig sällskap ist.... :)

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Emma

Penny och Alicia är exakt lika stora :-) Nu när vi va på 3-årskontrollen så va Alicia 91 cm lång och vägde 13 kg ;-)

Jag vet ju att Alicia inte är speciellt stor, men visst måste Penny vara stor för sin ålder??

2010-05-27 @ 00:13:50
URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0