Försvinn...

...ut ur mitt hus, magsjukan! Nu är vi less dig!!

Nu var det Pennys tur igen... Efter ha velat komma och sova med oss i natt och därefter leget och vridit sig och pruttat hela natten så spydde lillan min upp hela vällingflaskan i morse.  Men som tur va så var hon ändå pigg som en lärka efter det. Måste säga att det är en lite konstig magsjuka som går på Pennys dagis nu... tror det är 12 barn som haft magsjukan och flera utav dom har kräkts igen efter några dagar. Aja... nu får det vara nog iaf, och jag säger adjö för denna gång... hoppas jag!! :-)

Här kommer lite bilder från Pappa Robin och Pennys bravader idag...




Har muntlig redovisning imorn, så nu blir det att lägga sig och sova till papprena!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0