Tillväxtultraljud!

Idag så har vi haft avsluning och jullunch på skolan... världens bästa julbord måste dom bara ha!! Synd bara att jag inte mådde hundra...eller kanske tur för då hade jag nog ätit så jag spruckit :)

Efter det så begav jag mig hem och hämtade mina kära. Blev storhandling på Maxi, sen skjutsa Penny till morfar och hans jobb, och jag och Robin begav oss vidare till tillväxtultraljudet.... Allt såg jätte bra ut, bebisen hade det trångt som väntat men alla flöden osv. var perfekta. Och viktuppskattningen då...ja den lille väger idag ca.3200g, och går jag hela vägen så trodde hon att den lille skulle väga mellan 3600-3900g nånting...alltså lite mindre än storesyrran, men inte så liten för de, bebisarna mina gillar bara att gömma sig väl :)  Är som på moln nu när man fått se den lille igen... blir så verkligt, och man längtar nu mer än nånsin!!

Har avslutningsfest med skolan nu ikväll...men bestämmde mig tillslut för att stanna hemma.  Blev så sena hem, har inte mått hundra idag, är trött, får inte dricka ( :-) ), och kommer bara vara ledsen för att måsta ta förväl av alla. Men hoppas ni alla har det huuur kul som helst så får vi styra upp ngt snart...det måste vi lova varandra!!







Nu film-mys!

Kommentarer
Postat av: Mli

Hur går de me de där bilderna till bloggdesignen? :)

2010-12-21 @ 23:58:04
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tror stenhårt på att det är en liten kille som gömmer sig därinne:) Vilket datum är det beräknat? Kram

2010-12-22 @ 10:36:57
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0