Emmelie 25 bast :-)

Igår var vi på kalas, var nämligen så att min kära svägerska blev 25 år... trettio med stormsteg nu ;-)

Sen efter kalaset begav jag mig till Hanna M för tjejkväll, vi var 6 tjejer. Var en super trevlig kväll, vi käkade, drack lite vin och spelade spel, måste göras om tycker jag!!

Kalrn här hemma är och jobbar så jag och Penny ska åka till stan och fixa pressent till framor min som fyller 80 år imorn... är i senaste laget.. sooooom vanligt!!! Även min mormor fyller år imorn fast inte 80 de är lite kul!


             Emmelie och Ebba och att inte för-glömma gooo-tårtan :-)


                            Colin och Robin.


                          Lika som bär?!


Penny med hennes farmor.


Så här gör Penny hela tiden nu... låssas hosta... ser så kul ut!!



Ha en toppen lördag allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad bra att allt är bra:) Jo det är bara bra här också, börjar känna mig lite tung nu men jag ska nog stå ut det sista:P Jaha vad skönt! Är det många kurser du läser eller? Jo det känns toppen, då vet man att man får in lite pengar iaf:) Kram

2009-09-12 @ 15:57:14
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0