Bra bra...

Idag så var det första dagen som vi lämnade Penny själv på dagis, det gick så himla bra. Jag fick en kram av henne sa hej då sen sprang hon iväg med tre andra barn. Får hoppas det går lika bra i fortsättningen :-)

Har spelat match ikväll i regnet... 8-1 till oss mot morön, 3 mål fick jag göra:-) men var i övrigt en himla seg match.... men kul de va det!!!!

Nää nu ska jag ta en varm och skön dusch sen se en bra rulle (förhoppningvis). Malin du kanske har nått filmtips?? :-)




                                                     öhh....  ;-)

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig hon är, stora tjejen :)



Angående filmtips, visst hade jag tipsat om I love you man? Den va kul... Annars så såg vi två filmer igår. Pojken i randig pyjamas som var mkt bra och Wallander- Tjuven, som var helt ok.



2009-08-19 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0