Sommar!

Dagarna går och jag känner väll att bloggandet inte riktigt prioriteras. Man vill ta vara på sommaren, alla stunder med familj och vänner, alla upplevelser och glada ögonblick. Sen sist har vi hunnit med bl.a. midsommar och en massa annat skojigt!

Midsommar firades i år ute i stugan med Robins pappa och sambo och Emmelie med familj och Robins småsyskon Rebecca och oliver. Vi käkade sillunch, gill-middag, gjorde världens finaste midsommarstång som vi såklart röjde rejält runt, det badades och tävlades och mystes. En toppen dag/kväll/natt helt enkelt!

Utöver midsommar så har en an massa andra roligheter passerat. Dejter, utflykter och middagar med massa fantastiska vänner. Vi har besökt adventure park med Robins pappa, sambo och Emmelie med familj och oliver. Sjukt jäkla kul, men jag blev påmind om hur äckligt höjdrädd jag är!!! Barnen älskade det verkligen också, är glad dom inte ärvt min höjdskräck! Rekommenderas starkt! Vi har badat en massa och myst och busat och bara njutit. Ziggy och Robin har även vart på stor-grabbs-tältning/camping, dom hade det verkligen super mysigt!

Här kommer bildbomb från veckorna som gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0