Fotbollsfest!

I lördags va det äntligen dax för fotbolls avslutningsfesten som vi sååå längtat efter. Vi startade, jag, Vera och Frida med en liten förfest hos Frida där hon dukat upp värsta kalastbordet med massor av mumsigheter, hon bjöd även på välkomstdrink. Där tjattrade vi, drack, åt och bara njöt av att få umgås en stund innan det va dax att dra vidare till festen. Där käkade vi supergott, vi lekte lekar, tjattrade, hade prisutdelningar och vi såg även matchen (Sverige-Danmark). Väl vid midnatt drog vi ut på krogen. Måste säga att de va en riktigt, riktigt rolig dag/kväll/natt, tack alla inblandade för en toppen dag💙

Annars (förutom det bästaste, bästa, bästa... Att Sverige ska spela EM till sommaren) har det inte hänt mycket på hemmafronten. Reggy vart nämligen sjuk lördag afton och har haft över 40 graders feber lördag, söndag och måndag. Han va till och med uppe i 41 grader i tisdags, huva! Men nu är han nästan pigg som en lärka igen. Jag har jobbat hela veckan jag så det är Robin som vart hemma och myst.

Nä nu ska jag gå och ta en dusch innan det blir liggläge soffan med älskling med lite bron. 


Fridas gooobord.

❤️

Bästa laget.

Ett av mina fina pris💙
Liten sjukling.


Lek.
Vår duktiga tjej.
Reggy.

Sötis.
Jag å gull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0