Kallt!

Ja solen skiner iallafall... Men huvva vad kallt det är! Jag vill ha tropisk värme, och det nu!!!! 

Robin är hemma från lassa sedan en vecka tillbaka. Nu tror jag han är återställt, så nu får vi hoppas att eländet inte kommer tillbaka bara!!!

Veckan som gått ha vart toppen! Vi har firar lilla Kalle som fyllt 1 år! Hipp hipp hurra!!! Vi har vart ute i stugan med fam.Lundström och svärfar med fjälla, så jätte, jätte trevligt, vi har ätit och druckit gott, bus och mys m.m. 

I afton ska jag ut med mina brudar, middag på bishops och sen utekväll på bryggar, ska bli såååå trevligt!!

Här kommer bilder från veckan.

Gullungen Kalle 1 år.
Reggy och Kalle.
Gullpajk

Penny och Mira.
Lillgubben.

Redo för disco.
Reggy gubben.
Min underbara man.
Cykeltur.

Stugan.







Glass och ankdamm med Vera och barn i dag, så mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0