Shopping.

Igår så va Reggy helt själv på dagis 9-13.30 och det gick super bra, känns så bra att han har brorsan där också, han älskar ju verkligen att vara på dagis och det är klart lillbrorsan känner av det!!
Medans pojkarna va där och Penny på skolan passade jag tillsammans med Vera och lille Kalle på att dra upp på stan en sväng och fylla på främst Reggys sommar-garderob inför utlandsresan. De andra två har så det räcker och blir över! Reggys sommarkläder han har nu är  på gränsen till för litet. Fyndade en hel del med kläder, så nu är barnen redo iaf!!!

Efter stan drog jag och hämtade hem älsklingarna och sen hem till Vera och barn för fika, lek och tjatter. Va så länge sen vi träffades (förutom alla fotbollsträningar och matcher såklart). Såå himla kul att få ses, underbart❤️

Idag är pojkarna på dagis igen några timmar så jag passade på att äta tillsammans med Penny på hennes skola.  Så mysigt och kul att se hur hon har det!
Nu ska jag ta och stöka lite innan det är dax för hämtningar!

Cowboyen min.

Kalle och Reggy.

Lova och Ziggy kramas.

Tindra, Penny och Nelly.
Reggy.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0