Stugan och jobb!

Senaste vackan har bestått av stugmys, jobb och fotboll. Har blivit inskolad på skärgårdshemmet här i skelleftehamn, vilket känns super kul, dock är man inte van tidiga mornar så tröttare än tröttast kan man säga att jag är.

Tisdag till torsdag eftermiddag har vi spenderat ute på prästhällan (förutom några timmars jobb för mig). Vi har haft sååå himla mysigt med god mat, badtunne-bad, havsbad, hellben-åkning, luftgevär skjutning, skateåkning, bus, mys, sena kvällar (när barnen sussat) med vin och kortspel... Osv. Mira va med oss hela tiden där och Emmelie med familj kom ut två svängar och hängde med oss en stund.

Nu ska jag strax gå och sova efter ett 12h pass, imorrn jobbar jag kl:7-12,30, sen blir det match mot Modo, då jävlar ska det bli tre pinnar!

Reggy och kusin Ebba.
Stor gubben min.

Mira, ziggy och Penny käkar middag.
Skate-time.

Reggy fick åka som en galning med bästisen David, ville inte sluta kan jag lova!

Mys.

Häääärligt!
Mira och Penny på hellben.

Sjukta.

Dålig hand ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0