Sommar!

Tänk att sommaren äntligen fick komma!! Så jäkla underbart och precis vad vi behöver!!!
Dom sista dagarna har vi hunnit med en massa roligheter trots nattjobb för mig. Vitbergsbadet tillsammans med Carina och barn, fantastiskt roligt, träningar (för mig samt Pennys lag), grillmidagar, bus, utflykt till ön med massa härliga människor med bad och båtåkning, mm.mm. Uuuuuunderbara dagar!

Penny har även hunnit spela match, denna gång mot Sunnanå. Penny stod i mål första halvleken, första gången hon står på en match vilket hon tyckte va super kul! Dom vann med 12-0 och Penny hann även med att göra 8(!!) mål under tiden hon spelade ute. Dom är så duktiga mina småbrudar!!!! 

För några dagar sedan bokade vi även utlandsresa igen, såååå himla kul det känns! Blir i slutet av året i fyra veckor och åter till Thailand igen (5:e gången, haha) men denna gång blir det att besöka öar i norra delen, där har jag aldrig varit så det känns spännande! Olov och Carina med barn ska hänga med, underbart!!!! Så nu har man verkligen någon att se fram emot!!!!

Idag är det ju en STOR dag också!!! Penny har börjat ettan och minstingen i familjen börjar dagis (förskola). Inga bebisar man har längre!! ❤️

Reggy och Ziggy redo för dagis!

Och mer än redo Penny för ettan!!

Vitbergs.




Ön.



Spontanfotboll mest hela dagarna här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0