Festhelg!

Jaha, vad har hänt i vackan då? Öppnaförskolan i tisdags, med fika och sång. I onsdags så hade jag och Vera och smågabbarna standejt, med en del shoppande och fika på Waynes, såklart! Så himla mysigt och trevligt. På kvällen blev det jobb för min del på rinkside, supermysigt då det va girlsnight, så man fick bara rå om en drös med glada kvinnor :)

Ikväll är det dax för ledarfest... Vi 2 tränare för pennys fotbollslag samt lagledarna och fikaansvarig ska drick lite gött och gå ut och äta... Blir nice!!

Imorrn är det dax för avslutningsfest med mitt egna fotbollslag, så två fester på en och samma helg, det va ett braaaaaa tag sedan, känns riktigt jobbigt att vara borta två kvällar från familjen men jag får töja på navelsträngen lite, blir nog en sjukt rolig helg!

Nu ska jag fortsätta mysa med mina tre små hjärtan❤️


Stanmys med dessa underbaringar.


Storebror matar Lillebror.

Lek.



Ziggy och Penny, godingar!


Storasyster och minsta lillebror.


Waaazzzup?!

Reggy och Penny.

Två favoritsysslor, springa i gåstolen och spela piano.


Bada e kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0