Fredag.

Haft fina dagar med bad, jobb, fikamys hos Vera m.m. Är så oerhört tacksam över alla fina jag har runt om mig som gör mitt liv så rikt! Iafton hade jag och pojkarna (Robin är på afterwork och Penny sover hos Mira) turen att få äta hos underbara svärmor, hon hade gjort baconinlindad fläskfilé, ugnsstekta potatisar, såser, sallad OCH kycklinglasagne till huvudrätt och frozen cheesecake med daim till efterrätt, mumsfilibabba! 

Nu sussar gossarna så sött och jag ser idol, blir nog tidigkväll... Är trött och mörkrädd... Halloween är INGET för mig! Imorrn är det dax för Pennys och Colins halloweenparty, blir nog jäkligt kul iallafall!!!

Bilder:

Bad! Ziggy, Lova, Penny och Tinda(med färg i ansiktet kvar från min sminkning på öppnaförskolan).

Bästa Vera och Kalle.


Promenad.


Många dagar med olika halloween sminkningar för strumpan.


Lillgubben.




Storgubben.


Finisar.
Middag hos svärmor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0