Bad.

Igår tog jag med penny, ziggy, mira och Reggy och drog på badhuset... Alltid uppskattat!!! Tror temeklååån Penny är bättre simmare än mig nu, hon är som en liten fisk, är så impad! Imorrn ska vi bada igen, då ska Vera och barnen hänka på, blir så kul!

Idag så har vi vart på öppna, alltid mysigt!  Ikväll så har jag och smågrabbarna vart ute på en liten promenad, så härligt när det inte är så himla kallt. Nu tatuerar Robin och jag ligger och myser med minstingen... Blir att se en rulle sen, inte så otippat kanske :)

Badbrudarna.

Ansiktsmålning á la Sofia. Penny, Tindra och Mira


Pappa och son ❤️


Jag, Penny och Mira plattade Ziggys hår... Blev samma reaktion som sist när han kollade sig i spegeln.... PANIK-GRÅT och direkt i duschen!!! Han älskar verkligen sitt lockiga hår!

Kvällspromenaden.


Äkta vänskap ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0