Navelsträng av stål.

Jaa ni, idag är halva hamn i Piteå och firar bästa Emmelie som fyllde 30 år i september. Och shit vad kul dom verkar ha, får uppdateringar med fina meddelander och roliga bilder mest hela tiden. 
Jag själv valde att stanna hemma då jag har liiiite svårt att klippa navelsträngen till minstingen... Blir nog lättare när han inte käkar på nätterna! Men mår inte dåligt av att vara hemma med mina älsklingar... Det är ju trots allt det bästa som finns! ❤️
Vi har även turen att ha Mira här, alltid lika mysigt, och det är så underbart att se brudarna tillsammans!

Ikväll ville brudarna platta håret och bli sminkade som mig... Gjort! Här har ni resultaten haha!



Badpojkarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0