Futsal

I söndags så startade fotsalserien på campus, vi kommer spela 2 matcher en dag i månaden i november, december och januari. Grymt kul va det iaf, vi mötte Morön och vann med 16-0 och burträsk och vann med 7-2... Som ni förstår så hade dom inte dom bästa lagen men det va jäkligt kul ändå och jag längtar redan till decembermatcherna!!! 

Har haft lite ont i magen dom senaste dagarna och idag har jag inte alls mått bra, så förutom ett BVC besök med Reggy har jag mestadels spenderat tiden i soffan.
Reggy blir ju 6 månader om 1,5 vecka så det va väll som en 6 månaders kontroll och vaccin. Han väger nästan 9 kg nu och är ca. 71 cm lång. Han är stor grabben! Ikväll har han tyvärr lite feber av vaccinet, hoppas han vaknar pigg som en lärka imorrn Lillprinsen!

Nu ska jag och min käre man se championsleage och äta chips, underbart! 

Bästa laget väntar på att få lira boll.

Ziggy med blåtira.

Badkillen.



Dagens middag.


Penny och mira idag... Plattat hår och likadana glasögon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0