Bad.

Tisdag afton for hela familjen ner på Örjan för bad...Reggy gjorde debut och han gillade det, så kul! Vi käkade även middag där, så mysigt! 

Igår tog jag och min kära vän Vera och små pojkarna Reggy och Kalle en tripp på stan. Inhandling av innebandyklubba till Penny som börjat innebandy idag, och lite annan shopping och en mysfika på Waynes han vi med. Underbart! På aftonen for Penny och badade med några kompisar, Robin tatuerade och jag och pojkarna mys på här hemma.

Idag har det vart lugna puckar... Ziggy har blivit förkyld igen, får hoppas det är en snabb variant! Nu sover Ziggy, Penny ligger och läser till sängs, Robin ritar och jag myser med minstingen som inte verkar det minsta trött. Snart blir det film... Go kväll på er :)

Bad.


Stan.




Storkillen med en stor bula i pannan... Igen!
Lillgubben.

Mys.
Gumman.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0