Lördag!

Gooood fööörmiddag! Ligger i sängen och mår huggorm, standard!! Jag, Penny, Colin och Ziggy har just käkat pizza, mums! Det är nog verkligen något jag jag aldrig kommer ledsna på! Och som bäst är det när jag mår skunk!!
Robin han tatuerar han, är så himla glad för hans skull att han får göra något han verkligen älskar!!

Igår va en riktig mys dag! Förmiddagen. Spenderades hos fina Elise och hennes snart 3 veckors lilla pajk wilmer. Han är verkligen söt som socker!! När jag kom hem väntade mys med familjen, och såklart grillat!! 

Nu ska jag försöka ta mig en liten tupplur, får se om kidsen tillåter :)

Nuuuuu Säääääängläääääge!


Morronmys imorse!


Bus!

.... Och Mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0