Hoj!

Haft en härlig start på veckan må jag säga... Inget speciellt sådär, tror det är vårens förtjänst :)

Har haft mycke hemma studier i veckan,  men solen, barnen, soffan och mannen lockar betydligt mer än plugg just nu... Men det är bara att dra för persiennerna och kääääämpa :)

I tisdags mådde jag pyton och fick mig inte till skolan, men efter några timmar i soffan mådde jag fina fisken igen och fick fin främmen av, Kaisa och barn, Malin och barn och Vera med barn...vi käkade våfflor och tjattrade på i vanlig takt!!

Idag så har jag vart hos barnmorskan.... Allt såg prima ut... Som vanligt :) men pga. att magen min som vanligt bara växer på höjden så blir det tillväxtultraljud om tre veckor... Som vanligt! Men inte mig emot, vill så gärna se den lille på skärm igen :)

Nu blir det film och mys!

Här kommer bilder från dagarna.
Colin.
Lilla gubben.
Snögubben.
Fina Kaisa.

Lilla loui.

Kenlie.

Och storasyster Holly.

Penny och tindra.

Ziggys våffla... Mums ;)
Och lova gumman.

Hela gänget:)



Här är jag, älsklingen och bäbismagen v.30.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0