Grillhelg!

Vart en mysig helg med många trevligheter! I fredags va vi bara hemma och myste och grillade, mums! 

Lördag morgon skickade jag iväg familjen för att göra en omtenta via webben, mikrobiologi, en av två tentor jag inte klarat direkt, och den kändes hopplös... Men tammefan, fixade den galant, och fy tusan så bra det kändes, äntligen slipper jag den! 

På aftonen blev vi bortbjudna till Olov, Carina och barn, även Danne va där, jätte kul, va så länge sedan jag träffade honom! Och vad bjöds vi på... Joo GRILLAT! Älskar grillat, mums!!!!! När barnen somnat sött satte sig hela vuxna sällskapet och lirade buzz... så jävulskt kul! Tack igen för en mysig kväll!!

Idag så har jag tillsammans med Vera och Frida vart och tittat på mitt kära fotbollslag möta Rönnskär.... Vi vann med 5-1, och guuuud vad sugen jag blir på lira... Men nu är det inte så länge kvar! 
När jag kom hem stog min kära man redo vid grillen, tredje dagen i rad alltså... Och ingen blev gladare än jag :)

Robins goda frukostbröd!

Mira och Penny som sover så sött❤️

Min fina tjej.


Robin grillmästarn själv.


Syskonkärlek.



Jag och gumman.



Bakat ikväll.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0