Lillebror är här!

På fredag morgon kl: 07.48 på självaste nationaldagen valde lillebror att komma till världen! Allt gick hur bra som helst och igår vid lunch begav vi oss hem från BB. Barnen är överförtjusta... Och så stolta, det värmer så i mamma hjärtat! Och lillebror då... Ja han är helt underbar, och så otroligt nöjd! Han bara sover och sover... Äter ibland, kikar ibland... Han gråter inte ens! Bara njuta antar jag, kan väll vända fort :)
Han va 51 cm vid födseln och vägde 3645 g. Han känns Putte liten!!! :)

Här kommer bilder från dagarna.

På BB, bara några timmar.

Första mötet med nya familjemedlemmen.


Lillebror med syskon och kusiner.


Första mötet med mormor.

Och farmor.


Stolta brudar!

Mys med pappa på BB.


Sen åkte vi hem... Då firade vi nya familjemedlemmen med picknick :)



Mys med syskonen.





Här är underverket!!!❤️






Kommentarer
Postat av: Mli

Absolut! Har lite mycket i veckan men nästa vecka kan jag hjälpa dig. Grattis till lillgrabben förresten! :) Så fin! Du kan ju alltid skicka mig ett sms eller så nästa vecka, är inne på min blogg så sällan så jag är rädd att mitt dåliga minne kommer svika mig :P. 0730659646

2014-06-09 @ 15:43:34
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0