helg!

Har vart en helt ypperlig helg! I fredags så hade vi bara familje mys med godis, ostkrokar och fångarna på fortet, vilket är barnens favoritprogram.
I lördags fick jag sovmorgon med frukosten serverad med nybakta frallor och gott. Efter frukost begav vi oss till fam.Lundström på Kallholmen för bobåkning och grillning, mycket mysigt!! När vi kom hem så tog jag fram alla kartongerna med bebiskläder och sorterade... shiit vad gulligt allt är, och efter denna sortering kan jag lova att man inte längtar mindre efter grynet! :)  
Igår så skulle karln min tatuera sin käre moder så jag och barnen tog vårt pick och pack och drog och köpte en MASSA snacks och stack på bio... mycket uppskattat :)
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och fortsätta mitt pluggeri....
 
Pojkarna mina framför brasan.
Fina Ebba.
Älskade dotra.
Söta Colin.
Korvgrillning.
Min underbara man.
Dom bästa.
Ziggy mumsar korv.
Baddax.
 
 
Ciao!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0