Älskade mormor♡

Dan, före dan, före doppare dan! Sjukt att det snart är jul, men det ska bli så mysigt, och barnen håller på längta ihjäl sig!!! Dock så kommer julen inte riktigt vara sig lik i år... Min älskade mormor gick bort i torsdags, hon blev 87 år. Jag kommer alltid sakna, minnas och älska dig! Men nu får du vara tillsammans med morfar 

Mini Penny och mormor


Förutom många tårar har jag även hunnit med många roliga stunder sista veckan...terminsavslutning i kyrkan för Pennys skola, Fotbolls-serien, träningar, stan med Vera, julklappshandling med Robin, julfika med brudarna,  besök av moster Jeanette och Ylva från Gbg, goda middagar och många mysiga stunder med min underbara familj. 

Reggy är minst lika galen som sina syskon och tror redan typ att han är redo att gå... När han går vid möbler släpper han gärna båda händerna långa stunder och utmanar....där funkar det, men ibland försöker han även gå från bordet, men efter 1-2 steg stupar han!!!! Tur man nästan alltid är nära! 

Ikväll har Robin FIFA-kväll... Så jag och barnen är bara hemma och myser, vi har käkat pizza/skrov och spelat tv-spel. Nu ska dom strax isäng och jag ska fortsätta mysa i soffan! Go kväll på er!

Mys på stan med älskling!


Jul-fika med brudarna.

Plankstek, mums!


Galna tomtenissen.


Bästa tjejen!
Moster Jeanette 


Ziggy och pappsen.


Lilla vännen.


Terminsavslutning.

Gullplutt med favorit mellanmålet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0