Utbildning.

Idag så har jag vart på fotbollsledare-utbildning från morgon till eftermiddag på medlefors, så nu är jag redo att lära småtjejerna allt jag kan :) Känns så himla spännande, och jag hoppas att vi kan göra ett bra jobb!!

Utbildningen slutade några timmar tidigare än vad schemat sagt... Så lyckliga jag hann hem till en mumsig grill-middag, och så hann jag mysa med barnen innan de skulle i säng.

Penny hade turen att få följa kusin och faster på trollkarlen från Oz idag, och hon va ÖVER förtjust! Verkar ha vart hur bra som helst! Penny tappade även sin andra tand på musikalen... Den fastnade i korven när dom åt, så faster fick glatt leta fram den i tuggan... Haha! 

Nu ska jag gå och fixa fram dip, chips och popcorn... Sen blir det film och mys med karln! 








Kommentarer
Postat av: Faster

Tur faster är bra på att leta😜

2014-05-13 @ 06:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0