Underbart!

Älskar verkligen våren! Nu när det börjar grönska, man känner värmen i luften och det börjar dofta underbart!
 
I söndags så hade vi en hel mysig dag med köravslutning för barnen med en massa aktiviteter, väldigt uppskattat! Sen efter det så drog ju jag på säsongens första seriematch, mot en av favoriterna i år att vinna serien, Åkullsjön. Blidde krossen från vår sida och vinst med 3-1... 2 härliga baljer från mig och säsongen hade inte kunnat börja på ett bättre sätt!
 
Igår direkt efter några timmars plugg så tog jag och barnen cycklarna till Ursviken för lite tjatter och lek hos Vera med barn en stund, det är så hääärligt att cyckla nu när man slipper frysa häcken av sig! :) Efter cykelturen hem så drog hela familjen ner till Guldvallen för att lira lite boll, super kul!!
 
I afton så har Penny haft Nora här ända tills sängdax och mannen har målat, så jag och lilleman har haft det riktigt lungt och skönt och myst till film... kvalitetstid!
 
Nu sussar barnen så nu byter jag ut lillgossen mot karln och fortsätter mysandet till ännu en rulle!
 
Goo'kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0