Härliga Aruba!

Jaaa, jag vet... ligger en del efter i bloggandet, men hade tänkt bättra mig nu! Promes! Tänkte börja denna nystart med ett litet inlägg om våran fantastiska resa till Aruba för en månad sedan. I dryga 2 veckor spänderade vi på den pyttelilla ön, med underbart sällskap, vackraste stränder man kan tänka sig, mellan 30-35 grader i skuggan dygnet runt, 30 i havet och supergod mat och dryck. Jag har absolut inget att klaga på förutom att det känndes förjävligt att komma hem.
Nu ska jag bjussa på lite härliga Arubabilder :)
 

Kommentarer
Postat av: Maya

Underbara bilder!! Dit skulle jag med kunna tänka mig åka nångång. :)

2013-01-19 @ 11:42:08
URL: http://mayasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0