12 feb.

Dagen har bestått av bl.a en efterlängtad filmpremiär hos Malin, Per och Ellie... Det va inget mindre än en välgjord film från veckorna i Thailand. Shit va kul det va att se:)
Efter besöket där så drog killarna i huset hem och jag och lill gumman drog vidare till folkparken för att möta upp barnens farmor samt kusin Colin och se Moraträsk, Penny älskade det, men Colin tyckte inte om det nå vidare och somnade tillslut i farmors knä, supergullit!
Efter showen så drog jag och strumpan vidare in till stan och mötte upp mina fina vänner Emma & Frida för en fika på Waynes, smarrit ovh trevligt värre :)
Nu är vi på hemmaplan efter en bussresa hem och inväntar en smarrig middag som Robin håller på att tillaga, blir att käka och ta det lungt ett tag innan nästa projekt... fotbollsträning!
Go kväll!
Mobilbilder, usla bilder jag vet!
Colin och Penny just inna showen börjar.




Colin som slocknade.                                                   Strumpan.






Kommentarer
Postat av: emma

Tack själv!:):) om du vill kan jag maila dig bilden så du får den i bättre kvalite:)

2012-02-12 @ 20:24:16
URL: http://emmahallgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0