Möhippagänget!

Idag vid lunch så hade jag finbesök av delar av möhippagänget... alla kunde tyvärr inte komma, ni saknades :)  Dom hade iaf med fika och jag fick två pressenter. En fotobok med korten från möhippan och en bok som dom hade skrivit en massa skojoch fint i. Har sakt det förut men säger det igen... VILKA UNDERBARA VÄNNER MAN HAR!!! Nu när jag fått fotoboken så ska jag även få ett chip med alla korten på, så då ska jag bjussa på lite bilder från möhippan :)  Alla barnen busade iaf som bara den, och vi vuxna, jaa.. tjattrade i vanlig ordning! Tack för idag :)
Iafton så har vi haft och har besök av Kippe, Helena & kidsen, jorra och per. Vi har bjudit på middag och nu sitter alla och glor på Ungern-Sverige, såklart! Spänning!
Nu ska jag njuta av min kalla cider och fortsätta hejja Sverige till seger :)
.
Colin, Penny, Tindra och mollie fikar.
och vi vuxna och Lova likså!
Winla och Ziggy fikar också.
Märta och Frida.
Colin & Märta.
Colin & Vera busar.
Tindra & Penny.
Bad!
Kvällen.
Penny & Wincent.
Bad ikväll också :)
Tack & Hej!

Kommentarer
Postat av: Helena

Wincent tyckte det var underbart skönt med ett "natt-dopp" som han kallade det ;-)

Han slocknade i soffan direkt vi kom hem, såg Zlatan och sen va det godnatt!

Tack för en trevlig dag/kväll!

2011-09-04 @ 12:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0