Farmor & Mormor.

Idag så fyller både min mormor Gerd år och min Farmor Vivan... STORT grattis till världens bästa Mormor och världens bästa farmor, ni är underbara :) Blev dock bara att fira mormor idag, blir att fira farmor nån annan dag då det är lite mindre folk där så vi riktit få rå om varandra. Men inte så bara var det då vi både bjöds på fika, tårta och slutligen middag. En mycket trevlig dag, och allt är alltid lika gott hos momme :)
I kväll så har jag tränat och nu sover barnen... tror jag ska se lite idol på datorn... regn idag med :/
.
Ziggys nya pjucks.. snygga va?
Här kommer jag.                                                       Flickan min.
Buuuuuus!

Kommentarer
Postat av: Robin

Feta pjucks.. :) Ses imorgon..

Jag älskar er!!

2011-09-14 @ 06:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0