Lycka.

Familjen tog kärran till Edda idag för en heldag med bad, glass, bus, skavsår och brandutrymning. Jajjemensan, branutrymning mitt i badet, så det var bara att linda badhandukarna runt oss och utrymma badhuset... som tur va så slapp vi gå ut i de ynkla 4 graderna utan vi fick gå in i stora idrottshallen och vänta till allt var under kontroll. Tog väll kanske en halvtimme och tydligen så var det något som hällt medel över bastuagregatet i herrarnas omklädningrum, hmm, ONÖDIGT! Men rätt så spännande blev det iaf :)
Skavsåren som jag har fulla fötterna beror på lilleman som man var tvungen att jaga över hela basängen, vilket jag gjorde sittandes så jag gned fötterna mot botten hela tiden. Lilla galna pojke! :)
.
Ikväll så blev jag översakad av Robin som packat och dragit iväg till jobbet igen som vanligt på söndagar när dom är i Sundsvall... men efter kanske 15 minuter så knackar det på dörren igen. Deras chef hade glömmt boka hotell, så dom drar imorrn bitti istället... Lycka! nu får jag en extra kväll/natt med älskligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0