Fullspäckad dag!

Idag så har det vart en fullspäckad dag från start till stopp. Kalas för gullungen Amalia som fyller 1 år idag, sen snabba ryck till stan för att testa bröllopsklänningen igen, så nu hänger den hemma redo för 'den stora dagen' :)
Efter det blev det lite ärender där och på solbacken... sen hem en kort sväng för att sen skjutsa Robin på firmafest och på hemvägen inhandla min och barnens middag...pizza... MUMS! Så efter lite pizza-filmmys så va det dax för sängläggning av kidzen och sen invänta Emmelie för att göra klart alla bröllopshäften...dom vart tokfina :) Hon och Ebba har just åkt hem så nu sitter jag någon slutkörd nedbäddad i soffan. Kommer garanterat att somna inom 30 min :) Nattinatti!
1 åringen Amalia med bakelse.
Mira & Penny myser på kalaset.
Goa Rio.
Buskillen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0