Lördag.

Det nya hotellet är som jag minns det, perfekt! Och som du säger Malin, inte bara närmare stranden, utan nu kommer vi ju bo riktit nära er också!  Blir sååå kul när ni kommer :)

Igår så hade Marianne och Trejja en liten möhippa för mig, vilken jävla kväll det blev!! God mat, god dryck, show, sång, dans, fisk-käkning av mina fossingar och en massa, massa skratt! Tack för en underbar kväll brudar! Idag så är det Robins tur, så då får ag höra vad dom hittade på för bus imorrn :)

Idag så har vi legat nere på playan bara här på Ao nang, imorrn blir det båtutflykt till Phranang med Robert och Jonna som vi glatt träffat på här nere, blir supernice!


Penny får naglarna fixade.


Penny med moffe.

My love.

Nya poolen.

Trollen.

Vi.

Kommentarer
Postat av: farmor

ser kanon ut var och tittade på hotell sidorna va mysigt det såg ut snart är man där har köpt kalendrar till barnen det är ju snart jul puss kram svärmor mamma farmor

2011-11-19 @ 12:08:14
Postat av: Carina

Gud så underbart det ser ut!! oj vad jag önskade att vi var där:) massa kramar från oss!

2011-11-19 @ 17:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0