Dop för min älskade pajk!

Igår så hade vi efter en natt med endast 2 timmar sömn och en typ otröstlig sjuk pojke... dop. Gick över all förväntan och Ziggy var ändå hyffsat pigg och fick sitt namn på bästa tänkbara sätt med bästaste människorna närvarande!! Synd bara att man inte hinner med att prata med alla så som man vill. Ziggy fick underbart fina gåvor...tusen tack alla för all uppvackning och för att ni gjorde Ziggys dopdag perfekt. Ett extra stort tack för alla som hjälpt till så mycket, extra till Vera som ställt upp och gjort såå mycke, Emmelie för tårtorna och Marianne för den underbara sången! :)

Trotts att jag hade uteslutit 10-år-sedan-man-gick-ut-gymnasium-festen (p.g.a den jobbiga natten) så tyckte jag ju längre dagen löd att Ziggy blev piggare och trotts sömnbrist att det skulle vara jäkligt tråkit att missa den, så jag drog ut ändå. Riktigt lyckad kväll med förfest med mina underbara tjejpolare och en utekväll med dans, tjatter och många kära återseender, en rikti toppen kväll :)

Idag så har vi vart ute och jobbat på gården hela dagen. Vi har haft hjälp av min brorsa som även drog ut mig på en joggingrunda och som åt middag här ikväll ute i det underbara vädret..Vilken härlig dag!

Nu ska jag mysa med karln min dom sista timmarna för i veckan innan han drar ner till Ö-vik för jobb igen.

Ha en mysig söndag allesammans!

Här kommer bilder från dopet som jag fått av mamma bl.a.

Faddrarna, familjen & prästen.


Jag döper dig till Ziggy Robin....


Jag med sonen.


Några fyra generations-kort.


Robin, Jag & Ziggy och gudfar-min bror Daniel.


Mamma & Ziggy.



När & kära.


Tårtorna såg så här läckra ut...gjorda av Emmelie.


Malin, jag, Kaisa och Vera.


Jag & Familjen.


Jag och pappa.


Penny & Tindra.




Hooooj!




Kommentarer
Postat av: Frida

Tusen tack vännen för att vi fick närvara på Ziggys dop - ni var sååå fina och fikat var super ;)!!! puss

2011-05-09 @ 19:50:04
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0