Ahh..

Nu sitter jag här i soffan, knaprandes på gammla otskrokar och med Ziggy mysandes i famnen, Penny sover och Robin har åkt tillbaka till jobbet. Känns alltid lite tomt här hemma när han åkt...men tur tiden går fort, snart är han hemma igen :)

Idag så har familjen vart upp på solbacken en sväng, när vi kom hem skottaded vi fram grillen för årets första grillning. Guuuu så gött det var, Grillad fläskfile, potatisgratäng, smörstekta champingjoner med massor av bea-sås...mummmms!! :)

Nu ska jag se big brother sen väntar sängen!

Jag och prinsen min.


Robin myser.


Sötnosen.


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ziggy var så himla lik Colin på kortet med Robin=)

Vi hade grillpremiär igår... Riktigt smaskigt!

2011-03-20 @ 22:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0