Joo...

Idag så har det varit en lite halv seg dag... 2 halvsjuka + en halvsjuk jag vill ingen umgås med så vi har bara varit hemma förutom en liten promenix i det sköna vädret. Tror ögoninflamationen är ute ur huset nu igen iaf... men jag ropart inte hej än! Men hosta och svuvan vill inte ge med sig... värst är det för Ziggy som är så tät på nätterna, särskilt jobbigt när han ska amma, men hoppas  det vänder snart.

Imorrn kommer Robin hem igen... underbart!! Vad vi längtar :)


2 bad har vi hunnit med idag  för det tyvker Penny är sååå här kul :)




Ziggy ligger och myser.


Händerna är mumsiga.





Guuud vad trött jag är... Robin ska ringa vid tio, hur ska jag hålla mig vaken??

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Mli

Åh va fin han blev i sparkisen :) Krya på er! Inte kul när dom små (eller stora för den delen) är sjuka.

2011-03-02 @ 22:59:49
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du har säkert hört detta redan, men testa droppa bröstmjölk i näsan på han det kan funka =) Eller så köper ni en snor sug på apoteket och testar =) Hoppas dom blir friska snart. Kram

2011-03-03 @ 07:30:52
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: emeli

det finns nått på apoteket som heter Illiadin eller nått... det räddade melvin då han var snuvig och tät från 1 mån-5 mån ålder :) Vilken fin blogg du har !

2011-03-03 @ 18:15:35
URL: http://emelistenvall.blogspot.com
Postat av: Sanna

heter din son Ziggy? det var något nytt.

2011-03-06 @ 18:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0