Torsdag!

Vi är inte utskrivna från barn än, men inatt så fick vi sova hemma för första gången på en vecka... såå skönt att få sova hemma, men jag hade lite ångest igår kväll om jag skulle våga eller ej... men det gick ju bra, blev lite jobbigt några gånger för lilleman, men he gick!! :)

Både igår och idag så har vi hängt med Vera och flickorna, har varit riktigt, riktigt mysit!! Tack för riktiga toppen dagar brudar :)

Igår kväll hade vi även turan att få bli bjudna på middag hos svägerskan, tusen tack :)

Nu kommer snart älskligt hem så nu ska jag gå och göra gookäk!

Bilder från idag & igår.

Badflickorna.


Söta Lova.


Min glaakille.


Storbrudarna.


Sötisar!




På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0