Nyfriserad!

Idag har jag äntligen blitt av med min hämska utväxt och klyvna hårtoppar... jag och Vesslan var och fixade samtidigt. Så nu känns det riktigt gött upp i huvut igen :)

Efter friseringen så var det bara att skynda sig hem, norran skulle komma och göra ett repotage med gubben min. Han ska ha vernissage imorgon på cafe'et Kopparstark här i Hanm mellan kl. 11-14. Sen ska han ha sina målningar där i en månad. Så kom gärna dit och kika allihopa :) Va iaf lite nervöst men det gick bra...men han är ännu mer nervös för imorn, blir mke spännande!!

Nä nu ska vi fram med godisskålen, chips och ostkrokar och slå på nån föhoppningsvis bra rulle.... tjing!


Hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0