Pappas dag!

Idag så fyller min pappa Ingvar år, 54 bast! Hipp hipp hura för världens bästa pappa!! :) Så idag har jag och barnen varit på kalas och även min farmor och bonus-farfar var där samtidigt. Alltid lika mysit att vara där, är ju fortfarande lite hemma för mig eftersom jag bodde där från det jag var 1 år tills jag flyttade hem ifrån. Pappsen bjussade iaf på goo fika och goo tårta som hans fruga Marianne så snyggt rott ihop ;)
Efter kalaset drog vi raka vägen till svärmora där vi blev bjudna på middag, underbart!! Det var gott och trevligt Sen raka vägen hem, söva barnen, invänta barnvakten (mammi) och dra och lira boll. Nu väntar sängen.
Imorrn kommer älsklingen hem igen och kalas för Colin väntar... ännu en trevlig dag med andra ord :)
Penny med morfar.                                                      Presentöppning.
Min farmor myser med Ziggy.
Tårta.
Morfar med Ziggy.
Syskonen chillar i gräset.
Pappa visar hur man jular ;)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0