Midsommar.

Blev en trevlig midsommar med gooood mat och underbart sällskap!!  Jag och Robin firade även 6 år igår, inte illa, det går inte med ord beskriva vilken fantasktisk kille jag haft turan att hitta :)
Men dagen blidde väll inte riktigt som jag tänkt mig då lille gossen inte riktigt ville varken äta ersättning eller sova... han är sååå nyfiken! Så vid 23 tiden när Ziggy mest varit missnöjd hela dagen och Penny fortfarande var vaken så tog jag barnen och vandrade hem till sängen. Men pigg är jag ida iallafall så man får väll se fördelarna ;)
.
Idag så väntar bröllop för min barndomsvän Werra och hennes stora kärlek, blir bara jag och Malin som går tillsammans och vi ska ha sååååå treligt :)
.
Hela gänget förutom några barn, och Robin då som är bakom kameran.
Harry.
Hanna och Harry.
Danne och Ziggy.
Susan och Lucy.                                                           Carina och Penny & Mira.
Gubbarna badar.
Alina & Penny plockar blommor.
Mira och grodan.                                                         Älsklingen:)
Gumman.
Ziggy gnager melon, mums!
Dans!
Penny.
Efterrätt, mums! Made by Danne :)                               Mums!
Mina barn slocknade i vagnen på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Vera

Stort Grattis till era 6 år tillsammans, underbara ni!! Hoppas du å Malin får en super kul dag idag!! Ses imorgon! Kram

2011-06-25 @ 11:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0