Mira 4 år!

Igår hade vi en underbar hel dag hemma hos Olov, Carina, Mira och Rio. Först ett jätte trevligt kalas för Mira som fyllt 4 år, med goofika i massor, och trevligt folk, sen stannade vi över på goo middag med grillat, bakpotatis och gott vin, mumma!  En toppen dag/kväll må jag säga :)
4 år fyller jag -Mira!                                                     Rio.
Smågrabbarna Rio och Ziggy.
Storflickorna Mira och Penny.
Middagsdax.
Jag och sonen.
Vi körde även höjdtävligt, jag vann....nya kaisa....haha!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

men shit hur tog du dog över där..är det så högt som det ser ut? Jag kan typ int ens hoppa en meter =P

2011-08-01 @ 16:04:43
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0