Festival.

Festivalen är i staden och min lilla familja besökte den idag! Penny fick åka karuseller och käka karameller så det bara sjöng om det och för det va hon en go och glad tjej kan jag lova:) Efter statsbesöket åkte vi och hälsade på min mormor och min moster som är här på besök från Göteborg. Även mina kusiner Linda och Emmellie med familj var där, super kul, inte så ofta man träffar dom heller.
Imorgon så har vi fixat skötning så då ska morsan och farsan i denna familj ut och sliira på festivalen, blir grymt kul :)
Mys för Harry och Penny imorse.
Penny redo att åka till festivalen.
Barnens kusin Ebba hoppar.                                        Robin och sovendes Ziggy.
Bergochdalbarnan skulle åkas såklart!
Kusinerna Colin och Penny.
3-meningarna Vanessa och Ziggy.
Ziggy med gammelmoster från Göteborg.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0