30-åringarna!

Idag så har jag och Vera och dom mindre barnen vart en tur på stan för lite inhandling av alcohol mm. inför helgens bravader!! Imorgon är det dax för de årliga tjejfesten som vi har när Sofia C är hemma från Linköping. Alla dom bästa brudarna är samlade och det kan inte annat än bli en toppenkväll!!! :)
.
Ikväll så har familjen vart och Firat min älskade brorsa Daniel och min bonus bror Jonathan som båda fyller 30 snart. Vart en supertrevlig kväll med god mat, härliga aktiviteter och underbart folk. Synd bara vi inte kunde stanna längre!! Tack för en toppen kväll alla inblandade! :)
Penny, brorsan och Robin.
Jag och min bror.
Födelsedags"pojkarna"
Penny med sin Morbror.
Robin och Danne :)
Robin och Ziggy.
Jag och brorsan och bonussyskonen Camilla och Jonathan.
Nu väntar sängen.. nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0