Välkommen hem :)

Är hemma nu efter en kväll hos svärmor. Vi har käkat hemmagjordeköttbullar med potatis och brunsås,  och annanspaj till efterrätt...allt tillagat av moi!! Blev riktit gott faktsit, men just nu ligger jag och bara mår bajs, antar att jag ätit för mycke.. har ju en tendens att göra det :) Allihopa fick superfina saker hon köpt med sig hem.. !!
Super kul att hom kommit hem nu iaf, hon har varit så efterlängtad!!!

Colin och Penny.


Anncha och Ebba.


Ebba och Robin.


Anncha med Colin.


Farmor visar Penny vilka fåglar dom sett..


Farmor fick julklapp av barnen.


Ciao!




Kommentarer
Postat av: Emmelie

Det var superduper gott!!! Tack för maten!

Puss

2011-01-06 @ 04:13:26
Postat av: anncha

Det var jättegod mat du får gärna göra om det.jag fick juockså behålla maten som blev över räckte till helgen gott.Men det skulle inte vara så dumt att bli farmor igen i helgen men fing direkt så jag får fara och handla något nytt till bebisen

2011-01-15 @ 11:53:29
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0