Läkarkontroll.

Vi har just varit på läkarkontroll uppe på BB eftersom att jag gått över en vecka nu. Igentligen gör dom det efter två veckor men jag fick en liten mellantid också :) Allt såg heeeeelt perfekt ut och den lille har det hur gött som helst där inne... tyvärr ;)  Fick en ny tid om en vecka, och om bebis inte kikat ut om en vecka och tre dagar så kommer dom göra nått åt det så det är inte länge kvar tills man får träffa den lille vilket som... men hoppas ändå att den vill kika ut lite tidigare :)

Penny är på dagis idag, försa gången på typ en månad. Hon var så himla glad imorse, hon har verkligen längtat att få fara dit och leka med sina kompisar. Känns bara så tomt att inte ha henne här hemma!!

Tror jag ska ta och göra en stor städning nu... se om det sätter fart på magen :)

Min ängel.



Önskar er alla en grejt dag!

Kommentarer
Postat av: Mli

För att få ut min lilla käkade jag lunchbuffe på tatung och köpte nya köksgardiner ;). Nått att prova kanske :P

2011-01-17 @ 22:01:24
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis Sofia, Robin och Penny!:) Hörde om tillskottet! Ska bli jättekul å se lillgrabben:) Kramkram

2011-01-18 @ 22:32:34
URL: http://ninalundmark.blogg.se/
Postat av: Mli

Grattis till lillkillen :)

2011-01-19 @ 10:47:47
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: gammelmoster

När får vi se bilder på den lille då? Längtar....

2011-01-20 @ 10:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0