"Hamngänget"

Riktigt trevliga dagar som har passerat nu... Igår afton/kväll så hängde vi med samma ena som på nyårs alltså Danne, Hanna och Harry, Emmelie, David, Ebba och Colin, och Olov, Carina, mira och "lillebror". Vi käkade skov/pizza och spelade sällskaps-spel...mysit värre!! Sen idag så har vi allihopa (fast minus fam Lundström) vart först på Leo's lekland och busat heeela dagen sen sett hockeyn...nice, nice!! Tack för trevliga dagar vänner!

Nu ligger Robin och lirar fifa och jag ligger här med en kopp hallonbladste i handen :) Blir filmtime snart!!

Harry åker..


Hopphopp...


Robin, Mira och Penny :)


Mira och Penny cyklar...


Harry och Hanna fick äntligen träffa Leo :D


Carina och "lillebror".


Penny myser med "lillebror".


BusHarry.


HEJ HÅ!


Kommentarer
Postat av: emmelie

Det verkar som att vi hade fel jag och broder min...=( det var ju synd!

Nu har jag också skaffat mig en blogg, du får nog hjälpa mig att komma igång=)

Hoppas Ebba har rätt och att ni ringer i natt=)

Puss

2011-01-02 @ 23:32:46
URL: http://emmelielu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0