BM....


Idag har jag vart hos min älskade barnmorska igen... alltid lika mysigt tycker jag!! Var mest troligt sista besöket före förlossning, för över till nästa torsdag ska jag väll ändå inte behöva gå??!! eller?? :)

Allt ser iaf jätte bra ut... samma hjärtljud som med Penny...ca.130 slag/min... och den vägrande växande magen behöver vi ju inte oroa oss för vet vi ju nu efter två viktuppskattningultraljud... bebis ligger ju faktist 7% över normala :) Den gillar bara att kura in sig så lång in i magen som möjligt och mysa och att göra det obekvämt för mammas organ :)

Nu ska jag gå och rensa min garderob sen ska jag börja tillaga hemgjorde köttbullar som jag lovat min svärmor... hon kommer hem idag från en femveckors semester i Australien, ska bli så kul att träffa henne!!
Hade igentligen tänkt fara och se laget spela sunnanåcupen iafton, men blir lite stressit... får se om man orkar sig dit imorrn ist... skulle va kul att hejja fram laget till seger med Vera :)


Pruttungen min.


Tjing!


Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Tack så mycket! Det är jättespännande och underbart, och jag mår bara bra! :) Kram

2011-01-05 @ 14:23:55
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0