Tiggarn!

Idag så har jag och barnen varit på öppnaförskolan med Vera och hennes flickor... mys, mys!! Bara synd att Ziggy inte är van att sova i vagnen, måste vänja honom så att han kan sova lite när vi är där... annars blir han så grinig!  Nästa vecka är det inte barnsång, bara öppna, så vi får se om vi åker dit ändå och fikar och myser :)

Efter det så ringde jag till mammsen och tiggde till osss middag. Penny blev så glad att vi skulle dit! Vi fick grilladeebenspjäll och potatissallad...mums! Nu ska jag gå och sussa.. imorrn väntar tjejfrämmen!!

Svar till anonym: Vi bor i en villa i Skelleftehamn. Det är min pappas barndomshem, som vi tog över efter det att min farfar som bodde här gick bort. Han hade inte renoverat på ca.40 år, så vi har haft fullt upp och verkligen gjort så som vi vill ha det, men ännu finns det jobb kvar. Så kul att kunna leva vidare i huset!!

Min söta Ziggy.



Mommebuus! :)


Prinsessan i kojan



Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa lite bilder på huset=)

2011-02-23 @ 21:25:10
Postat av: Elin

Också nyfiken på huset=)

Måste bara säga att du har en super fin familj!=) Följer bloggen dagligen, och lilla Ziggy är bara hur söt som helst! Du kan känna dig lyckligt lottad Sofia=)

2011-02-24 @ 12:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0