Stan!

Vart en sväng på stan idag igen med ingen mindre än Vera, och jag kan verkligen inte förså vart tiden försvinner när vi rullar på stan... nästan 6 timmar, och det kändes som 2...sjukt! Men det måste ju bara betyda att vi har jäkligt kul :)
Lite shopping blev det idag iallafall.. och jag la även av lite saker som jag ska upp och köpa imorrn, men då blir det med la familja!!

Näe jag kom hem så hade Robin lagat lasagne, och även super gooda bakelser till efterätt, vilken karl jag har!! Nu ska vi se film...

Ps....Skickar även en tanke till min vän Malin... hoppas kräkisen är helt över och att vi kan dejta till veckan:)

Penny gillade också pappsens bakverk :)


Vi testar Ziggys nya kepa, lite stor än, men söt ändå :)



Nattidax.


Ciao!





Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för omtanken :) Är frisk nu men känner mig lite sliten... Så vill gärna hitta på ngt snart!



Grattis lilla Ziggy - 1 månad idag! :) Kram

2011-02-18 @ 09:19:04
Postat av: Mli

Men skit den kepsen har jag ju hunnit köpa till honom men inte lämnat. :P

2011-02-18 @ 10:47:14
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: emalee

Petrua har fått jobb på Bergteamet och är nu och jobbar i Dalarna. Han jobbar 6 dagar och är sen ledig och hemma 8 dagar. Jag tycker ändå att det funkar rätt så bra att vara hemma själv med 2 barn. Skulle då inte vilja byta, att det skulle vara jag som skulle jobba på annan ort. Nä usch och fy... :-)

2011-02-18 @ 22:41:03
URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0