Öppna förskolan!!

Idag så har jag och barnen varit på öppna förskolan med Malin och Ellie, Vera med sina flickor Tindra och Lova, och Victoria och Malva. Har varit där så sällan nu för tiden eftersom att jag pluggat när det varit, men nu är man mammaledig igen så nu får man äntligen vara där och mysa, så nu är tisdagsförmiddagarna inplanerade för ett tag framöver :)

Nu ligger lilleman i soffhörnet och sussar som vanligt, Penny käkar glass... Robin har åkt på FIFA kväll hos Kippe...om en ca. timme ska lillan isäng, sen väntas en stor skål med godis och tv mys med lilleman... :)


Mina underbara barn Ziggy och Penny.


Ciao!!

Kommentarer
Postat av: carina

Hej, tänkte bara säga att rekomendationer från överläkaren på barn så tycker dom inte att man ska vara på öppnaförskolor förän bäbisen har blivit 3 mån,pga smittorisk! så sa Annika på Ekan till mig när jag var där. kram kram

2011-02-02 @ 11:37:27
Postat av: Ingela Lundmark

Hej Linkan=)

Hur mås det? Går det bra med lilleman?

Måste ju boka in en träff tycker jag=)

Hoppas allt är bra med er!

/Kram på er.

2011-02-02 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0